Diagnostický systém Invenio vychází z principu výzkumu založeného na důkazech (tzv. evidence-based). To znamená, že vývoj každé z našich diagnostických her je výsledkem mnohaletého výzkumu s několika fázemi ověřování a řadou analýz velkého množství dat. Pro každý z testů průběžně předkládáme důkazy o jeho validitě (zda skutečně měří to, co deklarujeme) a reliabilitě (zda měří přesně).
Aby byl tento přístup možný, vytvořili jsme tzv. Síť výzkumně aplikačních institucí. S institucemi z této sítě (školami, pedagogicko-psychologickými poradnami atd.) dlouhodobě spolupracujeme v rámci různých projektů i mimo ně na vývoji a ověřování prototypů jednotlivých diagnostických her, zpráv s výsledky, praktických postupů atd.
Do této sítě patří:
1. Školy
- Fakultní ZŠ Olomouc, Hálkova 4
- Sluníčková škola Kadaň
- ZŠ a Gymnázium Vodňany
- ZŠ a Mateřská škola Viničné Šumice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace
- ZŠ a MŠ Borotín
- ZŠ a MŠ Husova, Brno
- ZŠ a MŠ Krčín
- ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova 11
- ZŠ a MŠ Ostrožská Lhota
- ZŠ Bakalovo nábřeží
- ZŠ Didaktis
- ZŠ Humpolec, Hálkova 591, okres Pelhřimov
- ZŠ Hustopeče, Komenského 163/2, okres Břeclav, příspěvková organizace
- ZŠ Chlumec nad Cidlinou, okres Hradec Králové
- ZŠ Jungmannovy sady Mělník, příspěvková organizace
- ZŠ Karla Čapka, Praha 10, Kodaňská 658/16
- ZŠ Klíček
- ZŠ Kovářov, okres Písek
- ZŠ Litomyšl
- ZŠ Mohylova
- ZŠ Mokrá-Horákov, p.o.
- ZŠ nám. Curieových
- ZŠ Nový Jičín, Komenského 66, p.o.
- ZŠ Opava, Otická 18 - příspěvková organizace
- ZŠ Ostrava-Poruba, K. Pokorného 1382, příspěvková organizace
- ZŠ Paskov, okres Frýdek-Místek, p.o
- ZŠ Přerov, Trávník 27
- ZŠ Strž, Dvůr Králové nad Labem, E. Krásnohorské 2919
- ZŠ Svitavy, Riegrova 4
- ZŠ T. G. Masaryka Štětí, 9. května 444, okres Litoměřice
- ZŠ Tišnov, Smíškova, p.o.
- ZŠ Uherský Brod
- ZŠ Vincence Junka Dolní Čermná, okres Ústí nad Orlicí
- ZŠ Zlín, tř. Svobody 868, příspěvková organizace
2. Pedagogicko-psychologické poradny